mentioned by Santoro :D


Pequenas coisas que nos fazem sorrir :) Eu tenho mesmo de partilhar isto! Ontem fui mencionada no twitter... pela Santoro! Provavelmente deram com o meu post através da hashtag #Gorjuss e deixaram uma simpático elogio no twitterverse! Para quem não está familiarizado com o twitter, bit.ly/14yPyVH é um link reduzido para o meu post da 'Parede' :)



Foi simpático, sem dúvida que me fez sorrir :D

Little things that makes us smile :) I really have to share this! Yesterday I was mentioned on twitter.. by Santoro! They probably found my post through the hashtag #Gorjuss and sent a nice shout out! :D In case you are not familiar with twitter, bit.ly/14yPyVH is a shorten link to my post about my 'Wall' :)

It was nice, no doubt it made me smile :D

Comments

  1. É muito simpático da parte deles e tens todo o motivo para estar orgulhosa... Quem não fica encantado com essa parede de meninas Gorjuss!!!

    ReplyDelete
  2. És importante no mundo Gosjuss!!!
    E como sempre, uma inspiração!
    ***=)

    ReplyDelete
  3. Cool! You're a celebrity now!

    ReplyDelete
  4. Yayyyy for you
    :)
    Me so happy x

    ReplyDelete
  5. You're famous, Nia--I always knew it would happen :)

    ReplyDelete
  6. LOL! Really? That was super nice of them :) I have to tell you that they were a joy to deal with.

    ReplyDelete
  7. So well deserved. You're famous Nia.

    ReplyDelete
  8. How Cool is that!
    Nia is going to be famous...
    Can I have your signature????
    But your Gorjuss Wall is indeed really TOO beautifull.
    You can be proud on it!!

    ReplyDelete
  9. Well done Nia your work is fab hugs .

    ReplyDelete
  10. Olá Nia,

    Além de simpático é mais que merecido:)
    É o que eu digo, não tarde abres a porta do museu e começas a vender bilhetes:)

    Bjs,
    Sofia

    ReplyDelete
  11. Well done Nia, your Gorjuss girls are lovely and now famous (:

    ReplyDelete
  12. Ena que giro, estas a ficar muito famosa mesmo, vais ver como muito mais gente vai seguir o teu blog e inspirar-se com os teus maravilhosos trabalhos.
    Parabéns

    ReplyDelete
  13. Oh wow! How wonderful of them to spread the word about your Gorjuss girls :o)
    Hugs xx

    ReplyDelete
  14. This is great. Congrats on the mention. Sorry I haven't been commenting for a while.

    Hugs,
    Veronica.

    ReplyDelete
  15. Congrats.:) You and your Gorjuss wall deserve it.:)

    Hugs.:)

    ReplyDelete
  16. Congrats!! You deserve it:)

    ReplyDelete
  17. Espectáculo!! Estás logo famosa!! E acho bem, pois duvido que haja muitos exemplos deste amor assim provados pela Gorjuss! ehehe
    Acho que até te deviam pagar qq coisa! lol
    beijoss

    ReplyDelete
  18. Que chic! Um trabalho espetacular destes tem mesmo que ser admirado pelo mundo todo! Bjs! Parabéns!

    ReplyDelete
  19. that's so super
    I can understand how you received it, when MS mentioned she loved one of my pieces on FB I was really happy =)
    congrats
    xxxxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Os vossos comentários fazem-se sorrir :) Obrigada!!

Your comments make me smile :) Thank you!!

Popular Posts