February 26, 2013

another Gorjuss on the way :)


Outra menina a caminho :) Já não é surpresa, vocês facilmente adivinharam quando questionei no meu último post heheheh O entusiasmo revela logo uma Gorjuss? :D Uma coisa é certa, estou determinada a completar a 'Parede' por isso preparem-se para ver muitas meninas aqui este ano ;)


On top of the world :)



O cabelo está quase completo e no seu todo parece-me que será rápida de bordar. Não como a Puddles of Love com todo o seu glitter :p hehehehe
Irei mostrando o avanço ao longo da semana ;)

This is not a surprise for you, everyone was guessing easily when I questioned on my last post heheheh Does my enthusiasm reveals a Gorjuss girl? :D One thing is certain, I'm determined to complete the 'Wall' so prepare yourself to see many Gorjuss girls this year ;)

Her hairdo is almost done and she seems to be pretty quick to stitch.
Not like Puddles of Love with all her glitter :p hehehehe
I'll show you the progress along the week ;)


31 comments:

Mii Stitch said...

Sweet! She's looks soo pretty! I'm so jealous of your Gorgeous :D

Kate said...

Such a cutie!

Bruna Aguiar Melo said...

Linda!
Está a ficar maravilhosa!
Força nas agulhas!

Preeti said...

Very sweet! As always:)

Irishenchantment said...

aah so sweet! i love this one!

McKenna C. said...

So cute!

cucki said...

aww so sweet..i love her x

Lesleyanne said...

Great start Nia.

Annette said...

She is looking so beautifull.
You choose such a wonderfull Gorjuss too stitch!!
Love it..
In two weeks it will be finished!!
You go girl

Viver por Amor said...

Esta á das minhas Gorjuss favorita!
E já da para ver que não tarda nada está prontinha!:D
=)
Beijinho grande!
***=)

Mylene said...

Another CUTE design and a good start already!

Anne said...

Yessssss!! So glad there's another Gorjuss girl being stitched by you Nia!! She's a beauty!!

HugsXOXO

Lija Broka said...

Very cute!

Saskia said...

Very sweet

Anne said...

Your new Gorjuss girl is so sweet. May I ask, what fabric are you using Nia?

Valma said...

the wall...hehehehe =D
Such a pretty beginning on this new girl
for sure you'll finish her very soon
enjoy sweetie
remember, if not enough space on the wall, Rui will make another one =D
Big hugs
xxxx

Pull the other thread said...

Woohoo, another Gorjuss. Great progress already.

Angel said...

Very cute Nia!
I think if you keep it up the wall will be finished this year!

Rita Isabel said...

Ai que linda está a ficar Nia!!!
É uma das minhas Gorjuss favoritas e não vejo a hora de terminares a tua.
Beijocas

Cynthia said...

Muito linda!! Seu bordado é maravilhoso!

Estou acompanhando ansiosa!

Parabéns!

Beijo.

Carla said...

As tuas Gorjuss surpreendem-me sempre! Apesar de serem tão previsíveis: delicadas, encantadoras e perfeitamente bordadas!Há tempos vi num blog uma dessas Gorjuss bordada e fiquei tão dececionada...é que não tinha mesmo nada a ver com as tuas! Até acho que foi mesmo a que usaste glitter.
Enfim, bom gosto precisa-se! E tu tens!!! Parabéns!
Beijinho :)

butterfly said...

Looking good already Nia, looking forward to see it growing, hugs

Emma/Itzy said...

Yay! How cute ;) x

Elena said...

Very cute.
Happy Stitching

Cibele Studart said...

Ai ai... não sei dizer qual a mais linda... realmente eu entendo a razão delas terem conquistado teu coração, pois são uma beleza diferente, não tão infantil como uma Hello Kitty mas que nos cativa, não é mesmo?! Ao vivo devem ser ainda mais belas!!

Stitching Noni said...

I knew you couldn't resist a Gorjuss girl! Great new start. I bet you have her finished in no time at all :)

Escargopotte bordados said...

Bom dia Nia ! linda boneca ! sua coleçao é magnifica, fico namorando seus quadros ....rs
abraço carinhoso

Cole said...

Oh my goodness she's cute!

Carol said...

Another cutie in the works :) I"m sure you'll enjoy stitching your newest Gorjuss Girl!

Rita said...

ehehe cá está ela!:D
Muito fofa!!
Pois a minha tem lá umas linhas glitter que me estão a dar luta!! Espero acaba-la este mês mas n sei não! Já estamos qse a meio do mes!! Para onde vai o tempo??

beijisss

Pumpkin said...

Uuuuuuu, another Gorjuss girl! I love seeing you stitch these :)

Post a Comment

Os vossos comentários fazem-se sorrir :) Obrigada!!

Your comments make me smile :) Thank you!!