July 24, 2012

she's here!! :D


Não é todos os dias que o Rui vê o nome dele estampado num envelope com material para ponto cruz :p hehehehe Ainda não sei 'quem' está dentro do envelope mas sei que é a minha 'mais nova' :D hhahahah



Qual das Gorjuss estará aqui? =) Só dia 27 saberemos...
...É quase como esperar para abrir um presente de Natal! :D LOL

It's not everyday that Rui sees his name printed on a package with cross stitch supplies :p hehehehe I still don't know 'who' is inside this package but I know it's my Gorjuss baby girl =) Which one? We have to wait until Friday 27th...
...It's like waiting to open a Christmas present! :D LOL


21 comments:

Carla said...

Ele não se incomoda com isso? O meu marido fica incomodado com certas coisas, como por exemplo, carregar a minha mala na rua, hehehe!!!
E tu esperas para abrir? Eu não sou capaz!!!
Abre! Abre! Abre!

McKenna C. said...

Oh I can't wait to see!

~McKenna

Fifi said...

Ui imagino que estejas a roer-te toda de curiosidade não?eu estaria... :P

Beijinhos *

Sally said...

Hello Nia

Thanks for visiting my blog and your kind comment.

I so want to know what's in your package. I'll bet you are very excited!

Carol said...

If that were in my house, I would HAVE to take a quick peak :) Looking forward to seeing your gift, Nia!

Carla said...

Can't wait to see which one he chose!!

Janet P said...

This is just like watching a thriller, what will Nia find when she opens that package!!!! x

butterfly said...

I bet you can not wait. hugs.

Emma said...

Just give it a little squeeze - no one will ever know! ;)

Lesleyanne said...

How exciting Nia. I would have had to steam the envelope open and take a quick peek.

cucki said...

super exciting..you can take a quick peep;)
big hugs xxx

Ana said...

Ohhhhh estou desejosa que chegue o dia 27 também! Quero saber qual vai ser a próxima boneca que vais bordar. :)

Beijinhos

mdgtjulie said...

Oooooh, exciting Nia. Maybe you should commune with the package to figure out who's inside, lol.

Rita said...

ahaha adoro prendinhas assim "mistério" e pacotes prestes a abrir cheios de coisas boas lá dentro!;)
Já falta pouco!:D

TammyK said...

There's no way I could wait. Would have that package torn into :-)

Kat said...

ai que ansiedade!!

Valma said...

I think I'm just a little bit less excited than you =D
xxxx

Amora Doce said...

Você realmente é muito tranquila, Nia!!Eu já teria espiado, rasgado, sei lá...Mas com certeza o pacote já não estaria tããão inteiro!

Beijos!

Brigitte said...

Oh, these are some of the best moments in our stitcher's lives - a package with stash. Can't wait to see what is inside yours.

Cibele Studart said...

É muito sangue-frio, hein!! Eu jamais aguentaria esperar para abrir um pacote =D

Cidalia said...

Não sei como aguentas o suspense!! eu não conseguiria!! queres que eu te diga qual é? um passarinho azul disse-me!!! lol

Post a Comment

Os vossos comentários fazem-se sorrir :) Obrigada!!

Your comments make me smile :) Thank you!!